Team-F1.com Index du Forum

Fair-Play & Courtoisie :: Championnats #PS4 #F1 2017 #Project Cars 2

RechercherS’enregistrerConnexion

A la Une | Team-F1.com 

:: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos ::
Aller à la page: 1, 2, 3, 4, 5  >

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Team-F1.com Index du Forum -> Les Compétitions F1 2017 -> Le Championnat #F2
Sujet précédent :: Sujet suivant  

Votez pour le pilote du jour
#1 Darco
11%
 11%  [ 2 ]
#2 Cloporte
0%
 0%  [ 0 ]
#3 Francesco
22%
 22%  [ 4 ]
#4 Caevs
0%
 0%  [ 0 ]
#5 Zia
33%
 33%  [ 6 ]
#6 Miki
0%
 0%  [ 0 ]
#7 Wazaa
0%
 0%  [ 0 ]
#8 Sweeper
11%
 11%  [ 2 ]
#9 Kenshin
11%
 11%  [ 2 ]
#10 Fab
11%
 11%  [ 2 ]
Total des votes : 18

Auteur Message
ClousCoco
ClousCoco The Best
ClousCoco The Best

Italie Pilote F1 Ecurie Ferrari Pilote Project Cars
Pseudo PSN: ClousCoco
Matériel: T300RS + Roue Ferrari F1 + Universal Standing pro
Trophées F1 1 x Champion F1 2 x Vice-Champion F1 2 x 3ème F1 Trophées Project Cars 1 x 3ème Project Cars
Statistiques F1: 139gp 1929pts 78pod 19vic
Statistiques Project Cars: 18gp 203pts 4pod 2vic

MessagePosté le: Lun 25 Sep - 19:51 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Commentez votre course, et profitez-en pour nous la montrer en vidéo

Citation:
Pour optimiser l'affichage de votre vidéo,
utilisez ce code en remplaçant les ??? par le code Youtube de votre vidéo :

...youtube.com/watch?v=HyZMDvKk03o

Code:
[flash width=650 height=365]http://www.youtube.com/v/???????????[/flash]

-----------------------------------------------
Youtube Twitch Facebook Twitter
Publicité

MessagePosté le: Lun 25 Sep - 19:51 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
nathan93000
Niki Lauda
Niki Lauda

France Pilote F2 Ecurie Red Bull
Pseudo PSN: nathan93000
Matériel: Manette

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 00:14 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Qualification: P4
Très content de cette position je me suis très peu entraîné ses derniers l avec mon coéquipier et je me rappel lors des test j'avais 3 seconde de retard par rapport a aujourd'hui

Course: a voir P10 pour moi car en Australie il y'avait pas eu de pilote déclassé

Au départ Starlow me gêne par rapport a sa connexion j'ai du mal a tenir le rythme de course et avec des faits de course je me retrouve P17 je reviens très vite sur mes concurrent j'occpue longtemps la 7 ème et par malheur la VSC apparaît et je rentre mal au stand 

Ps: Désolé Darco de t'avoir bloquer pendant "1 secteur", J'essayerai de le faire+ si l'occasion se présente dans les courses à venir 
et bien jouer à mon coéquipier qui n'a rien lâché, belle remonté Zia 
Youtube Twitch
sweeper38
Niki Lauda
Niki Lauda

France Pilote F2 Ecurie Toro Rosso Pilote Project Cars
Pseudo PSN: X-sweeper38-X
Matériel: thrustmaster t150 + playseat challenge
Statistiques Project Cars: 7gp 35pts

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 08:33 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Pour commencer je m'excuse au près de tous pour avoir lancé la course.je ne savais pas qu'il fallait attendre.

Qualification :p14

Mauvais.. j'ai pas réussi à faire un temps convenable et je me complique la tâche.

Course p8

Je prend plutôt un bon départ,les accrochages dans la parabole m'aides beaucoup.

Grosse bataille avec zia76 pendant environ 5 tours. Beaucoup de dépassement et de pressio.. je surveillait beaucoup derrière moi et malheureusement ma roue mange l'herbe et c'est la sortie de route. Dommage je pense que j'aurais pu batailler plus longtemps et pourquoi faire mieux que p8.

Mais beaucoup de petites erreurs mais je me rend à l'évidence il va falloir ce forger un mental. Au final je prend 4 points pour ma grande première. Bravo à tous. Et Zia76 chapeau j'ai pris énormément de plaisir avec toi. ( sur la piste bien sûr ^^)

Vivement le prochain GP à Monaco!

La bise les amis😉
Visiter le site web du posteur Youtube Facebook
Darco
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton

Islande Pilote F2 Ecurie Haas Pilote Project Cars
Pseudo PSN: Darco955
Matériel: Une manette
Statistiques F2: 34gp 360pts 13pod 7vic
Statistiques Project Cars: 12gp 76pts 1pod 1vic

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 09:45 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Qualif : P1 

un peu déçu je roulais en 1.19.4 juste avant le gp mais j'ai comme meme eu le pole dans mon dernier tour.

Course: P1

Stratégie : S, 17 M, 46 M, S 56

Départ à moitié tranquille puisque Caevs et Carlito m'obligé à tapé dans ma gomme, gomme qui ne tient pas à l'avant gauche depuis Bahreïn. Arrivé au tour 17 je rentre au stand pour les Medium un tour après mes poursuivants et je ressors à peine une seconde devant Caevs mais il ne rentre pas dans le DRS. Obligé d'attaqué car carlito suit très bien le rythme et il est même des fois plus rapide, l'écart est de 2.8s avant que Nathan me bloque pendant 1 tour ce qui le fait revenir a 1.5s mais j'arrive à recreusé l'ecart et je pit au tour 46 pour des mediums voyant que carlito ne s’arrête pas je pense qu'il va mettre les soft. Une fois son arrêt fait j'ai environ 5.5s d'avance et l’écart fait le yoyo entre 4.8 et 5.8 et puis SC qui d'une je ne sais même pas pourquoi elle sort et deux sa fou un bordel pas possible car un tel peut dépassé un tel non rien compris mais bref je rentre pour mettre des soft. Fin de course très chaud impossible de lâché carlito mais le drapeau jaune dans la ligne droite des stand l’empêche de m'attaque et il se loupe a la fin de secteur 2 du dernier tour et je remporte la victoire. 

Bonne fin de course avec carlito, un pneu avant gauche qui s'use beaucoup trop vite depuis Bahreïn.

Pas de vidéo ayant foiré seulement 1h de course soit 42 tours et ce n'ai pas les meilleurs.

Nathan : J'ai regardé ma vidéo tu me bloque bien pendant 1 tour me faisant perdre plus d'une seconde sur Carlos, tu t'es excusé et sa n'a pas trop impacté la course donc pour moi sa passe comme c'est la 1ère fois mais la prochaine fois tu dois lâché dans la ligne droite.  Okay
Youtube
Mr_DeLeTeD
Pastor Maldonado
Pastor Maldonado

France Pilote F2 Ecurie McLaren Pilote Project Cars
Pseudo PSN: Mr__DeLeTeD
Matériel: PS4 + T300RS

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 10:31 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Qualif : P12

Je me sens pas trop mal, la voiture réagis bien mais je vois que je suis clairement en dessous des meilleurs.
La Q2 commence avec un tour très interessant pour moi mais un petit écart de trajectoire m'annule mon tour, je ferais donc pas mieux

Course : P13

MERCI BUGMASTER !!!!
Bref, je suis très déçu. Je me sentais vraiment bien et j'avais un rythme interessant bien que parti en gomme medium même si je bataille avec mon réservoir d'essence.
Plusieurs batailles très interessante plus moins musclés.
Des zones de pénalités pour sortie de piste TRES aléatoire... tu peux très bien ignorer le dernier virage sans avoir le moindre soucis mais toucher la ligne du virage précédent et prendre un avertissement à chaque fois.
Le fait d'enfiler les softs pendant que tout le monde est en medium me permet de gratter de belles secondes.
Puis viens mon moment préféré... me retrouvé en équilibre sur un trottoir au début du 3em secteur... bloqué pendant 30s à 45 s le temps de pouvoir utiliser le "retour sur la piste" ... 
A ce moment là, je comprends que les points sont perdu, je m'agace un peu ce qui me pousse a faire quelques fautes derrière.
BugMaster encore, mon coéquipier abandonne malheureusement au stand.. donc mon spotter me dis que j'ai pas le droit de rentrer, ca dure 3-4 tours mes pneus commencent à être vraiment mort ! j'arrive a faire mon arret sans problème. Du temps de perdu pour rien
La safety car (BugMaster aussi ? Very Happy ) me redonne un peu le moral mais ça dure pas longtemps, le spotter me dis que j'ai droit de doubler, il y'a des fantomes partout et là hop, gros contact.. je perds l'ailerons et prends un stop & go ... doublé un peu plus loins puisque je me suis pas concentré en rentrant dans les stands.

Bref déçu, je pensais réussir a ouvrir le compteur... 

Rdv à Monaco même si je suis beaucoup moins confiant !

totti34
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton

Italie Pilote F1 Ecurie Renault
Pseudo PSN: totti34
Matériel: T300RS + Roue Ferrari F1
Statistiques F2: 17gp 93pts 2pod

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 11:31 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Ne te décourage pas Mr Deleted, ca viendra les points t'inquiètes pas 😉
Youtube Facebook Instagram
Mr_DeLeTeD
Pastor Maldonado
Pastor Maldonado

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 11:43 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Ah non mais ca empêche pas le plaisir hein ! mais ... c'est un peu rageant ! 

au moins j'ai laissé passer les blue flags Very Happy
totti34
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton

Italie Pilote F1 Ecurie Renault
Pseudo PSN: totti34
Matériel: T300RS + Roue Ferrari F1
Statistiques F2: 17gp 93pts 2pod

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 11:52 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Tu vois, tu progresses 😁
Youtube Facebook Instagram
francescototti93
Taki Inoue
Taki Inoue

Pseudo PSN: francescototti93
Matériel: Playstation 4

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 12:10 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Qualifications : P7

Je sors un tour plutôt pas mal, avec je pense une possibilité de gagner 3 ou 4 dixièmes, mais ça n'aurait pas changé ma position sur la grille, il y avait un gros écart de niveau ^^

Course : P3 (inespéré !!!)

Début de course assez chaotique, j'arrive à dépasser plusieurs voitures et me retrouve 5eme avant la fin du premier secteur, mais quelques pilotes zigzaguaient, j'ai levé le pied pour ne pas me faire dépasser et je me suis de nouveau retrouvé P7.
Pendant les premiers tours bataille entre Nathan et Azerty, ce qui me permet de remonter sur eux. Je patiente dérrière eux, mais je vois qu'on perd énormément de temps... Micky remonte sur moi. Je m'impatiente et à la fin de la 2eme zone de DRS je tente un dépassement assez osé sur les deux en même temps à l'intérieur, Nathan ne me voit pas arriver, tourne, et casse son aileron sur moi... (Désolé à toi coéquipier !!!!) Micky en profite et passe d'un coup Nathan Azerty et moi. 
Le tour suivant, je sors un peu large, prend les graviers et perd le contrôle de la voiture, tàq... Je perds 20secondes Azerty et Waza passent devant moi. S'en suit une remontée sur Wazaa que je dépasse juste avant mon premier arrêt aux stands. 

Ensuite c'est la balade en solitaire jusqu'à la sortie de la SC (pour tout ceux qui n'auraient pas vu, elle a été déployée car une williams a perdu le contrôle dans le dernier virage et a tapé le muret des stands, avec des débris partout sur la piste). Arrêt aux stands pour mettre les soft, puis gros cafouillage avec la possibilité de doubler les voitures nous ayant pris un tour. Je me dépêche de rattraper mon tour de retard pour être collé aux pilotes qui sont devant moi, chose que j'arrive à faire. 
A la relance, Micky s'arrête aux stands je le passe, et je passe également le fantôme de Ricky (qui était genre 12eme de la course) et me choppe une alarme demandant de le laisser passer... Je perds pas mal de temps le temps que le fantôme revienne... Merci CODEMATSER pour ces fabuleux bug !!!!!! 
Fin de course très animée avec la bataille avec Caevs, défense musclée (surtout dans la parabole ...) de ta part chef, mais c'était sympa de batailler. Et puis les 5 derniers tours je les passe à attaquer comme un dingue pour me mettre à l'abri avec mes pénalités, et je décroche de manière inespéré cette P3. 

Pilote du jour : Zia pour ta remontée depuis la dernière place !

Bravo à tous les pilotes ! RDV à Monaco !
Mr_DeLeTeD
Pastor Maldonado
Pastor Maldonado

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 12:25 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Ah ok, j'ai cru que la SC etait sorti pour rien, on a rien vu (même sur le live)
francescototti93
Taki Inoue
Taki Inoue

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 12:35 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Non non, j'ai vu l'accident juste devant moi !! Elle a du sortir 15sec après ça 
Mais là ou c'est incompréhensible, c'est que le pilote a pu repartir sans soucis, alors qu'Azerty après son accident était au bord de la trajectoire, avec une voiture défoncé et aucune SC ...
Enfin bon, on n'est plus à ça près mdr
Darco
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 12:55 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

D'accord merci totti mais sa reste incompréhensible après tout le monde se dépasse 
Youtube
francescototti93
Taki Inoue
Taki Inoue

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 12:57 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Mais oui complètement, la manière de dépasser les premiers pour rattraper le tour de retard c'était du n'importe quoi. Y a eu pleins de contacts entre les pilotes, y a de quoi ruiner une course
Mr_DeLeTeD
Pastor Maldonado
Pastor Maldonado

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 13:10 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

Pour ceux que ca interesse 
Citation:
 39) SAFETY CAR

39.1 The FIA safety car will be driven by an FIA appointed driver and will carry an FIA observer capable of recognising all the competing cars who is in permanent radio contact with race control

39.2 Fifty minutes before the start of the formation lap the safety car will leave the pit lane and take up position at the front of the grid and remain there until the five minute signal is given. At this point (except under 39.16 below) it will cover a whole lap of the circuit and take up position.

39.3 The safety car may be brought into operation to neutralise a race upon the order of the clerk of the course. It will be used only if competitors or officials are in immediate physical danger on or near the track but the circumstances are not such as to necessitate suspending the race.

39.4 When the order is given to deploy the safety car the message "SAFETY CAR DEPLOYED" will be sent to all teams via the official messaging system, all FIA light panels will display “SC” and all marshal's posts will display waved yellow flags and "SC" boards for the duration of the intervention.

39.5 No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous to other drivers or any other person at any time whilst the safety car is deployed. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.

39.6 The safety car will join the track with its orange lights illuminated and will do so regardless of where the race leader is.

39.7 All competing cars must reduce speed and form up in line behind the safety car no more than ten car lengths apart. In order to ensure that drivers reduce speed sufficiently, from the time at which all teams have been sent the “SAFETY CAR DEPLOYED” message via the official messaging system until the time that each car crosses the first safety car line for the second time, drivers must stay above the minimum time set by the FIA ECU at least once in each marshalling sector (a marshalling sector is defined as the section of track between each of the FIA light panels). In addition, any driver entering the pit lane at the end of his first or second lap after deployment of the safety car, must be above the minimum time set by the FIA ECU at the first safety car line as he enters the pit lane. The stewards may impose either of the penalties under Article 38.3a), b), c) or d) on any driver who fails to stay above the minimum time as required by the above.

39.8 With the exception of the cases listed under a) to h) below, no driver may overtake another car on the track, including the safety car, until he passes the first safety car line for the first time when the safety car is returning to the pits. However, if the safety car is still deployed at the beginning of the last lap, or is deployed during the last lap, Article 39.15 will apply. The exceptions are : a) If a driver is signalled to do so from the safety car. b) Under 39.12 or 39.16 below. c) When entering the pits a driver may pass another car remaining on the track, including the safety car, after he has reached the first safety car line. d) When leaving the pits a driver may overtake, or be overtaken by, another car on the track before he reaches the second safety car line. e) When the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has reached the first safety car line. f) Whilst in the pit entry, pit lane or pit exit a driver may overtake another car which is also in one of these three areas. 2017 F1 Sporting Regulations 34/68 30 April 2017 ©2017 Fédération Internationale de l’Automobile g) Any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 39.11 below) may be overtaken. h) If any car slows with an obvious problem.

39.9 When ordered to do so by the clerk of the course the observer in the car will use a green light to signal to any cars between it and the race leader that they should pass. These cars will continue at reduced speed and without overtaking until they reach the line of cars behind the safety car.

39.10 Except under 39.12 below, the safety car shall be used at least until the leader is behind it and all remaining cars are lined up behind him. Once behind the safety car, the race leader must keep within ten car lengths of it (except under 39.13 below).

39.11 Under certain circumstances the clerk of the course may ask the cars and the safety car to use the pit lane. In these cases, a signal to use the pit lane will be displayed before the start of the pit entry and all teams will be informed via the official messaging system, all cars must then enter the pit lane, drive through it and re-join the track. Any car entering the pit lane under these circumstances may however stop at its designated garage area. A penalty under Article 38.3(c) will be imposed on any driver who fails to enter the pit lane when required to do so. Other than when the cars and the safety car are required to use the pit lane, no car may enter the pits whilst the safety car is deployed unless it is for the purpose of changing tyres.

39.12 If the clerk of the course considers it safe to do so, and the message "LAPPED CARS MAY NOW OVERTAKE" has been sent to all teams via the official messaging system, any cars that have been lapped by the leader will be required to pass the cars on the lead lap and the safety car. This will only apply to cars that were lapped at the time they crossed the Line at the end of the lap during which they crossed the first Safety Car line for the second time after the safety car was deployed. Having overtaken the cars on the lead lap and the safety car these cars should then proceed around the track at an appropriate speed, without overtaking, and make every effort to take up position at the back of the line of cars behind the safety car. Whilst they are overtaking, and in order to ensure this may be carried out safely, the cars on the lead lap must always stay on the racing line unless deviating from it is unavoidable. Unless the clerk of the course considers the presence of the safety car is still necessary, once the last lapped car has passed the leader the safety car will return to the pits at the end of the following lap. If the clerk of the course considers track conditions are unsuitable for overtaking the message "OVERTAKING WILL NOT BE PERMITTED" will be sent to all teams via the official messaging system.

39.13 When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be sent to all teams via the official messaging system and the car's orange lights will be extinguished. This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap. At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it. In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart. As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and, other than on the last lap of the race, replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line. 2017 F1 Sporting Regulations 35/68 30 April 2017 ©2017 Fédération Internationale de l’Automobile

39.14 Each lap completed while the safety car is deployed will be counted as a race lap, except the first lap when the procedure set out in 39.16 is followed (see also Article 5.3).

39.15 If the safety car is still deployed at the beginning of the last lap, or is deployed during the last lap, it will enter the pit lane at the end of the lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

39.16 If track conditions are considered unsuitable to start the race at the scheduled time the start of the formation lap may take place behind the safety car. If this is the case, at the ten minute signal its orange lights will be illuminated, this being the signal to the drivers that the formation lap will be started behind the safety car. At the same time this will be confirmed to all teams via the official messaging system. When the green lights are illuminated the safety car will leave the grid and all drivers must follow in grid order, no more than ten car lengths apart, and must respect the pit lane speed limit until they pass pole position. The safety car will continue until conditions are considered suitable for racing. Any cars that were starting the race from the pit lane may join the formation lap once the whole field has passed the end of the pit lane for the first time. Any such cars may complete all formation laps but must enter the pit lane after the safety car returns to the pits and start the race from the end of the pit lane in the order they get there. A penalty under Article 38.3(d) will be imposed on any driver who enters the pit lane under these circumstances and whose tyre(s) are changed for a different specification before leaving the pit lane. Any other car entering the pit lane during the formation laps may re-join the track but must enter the pit lane after the safety car returns to the pits and start the race from the end of the pit lane in the order they get there. A penalty under Article 38.3(d) will also be imposed on any driver who enters the pit lane under these circumstances and whose tyre(s) are changed for a different specification before leaving the pit lane. Overtaking during the lap(s) behind the safety car is only permitted under the following circumstances : a) If a car is delayed when leaving the grid and cars behind cannot avoid passing it without unduly delaying the remainder of the field, or b) If there is more than one car starting from the pit lane and one of them is unduly delayed. In either case drivers may only overtake to re-establish the original starting order or the order the cars at the pit exit were in when the formation lap was started. Any driver delayed in either way, and who is unable to re-establish the original starting order before he reaches the first safety car line on the lap the safety car returns to the pits, must enter the pit lane and may only join the race once the whole field has passed the end of the pit lane after the start of the race. A penalty under Article 38.3(d) will be imposed on any driver who fails to enter the pit lane if he has not re-established the original starting order before he reaches the first safety car line. Once the safety car has entered the pit lane all cars, with the exception of those required to start from the pit lane, must return to the grid, take up their grid positions and follow the procedures set out in Article 36.9 to 36.13. If, after several formation laps behind the safety car, track conditions are considered unsuitable to start the race, the message “START PROCEDURE SUSPENDED” will be sent to all teams via the official messaging system and all cars must enter the pit lane behind the safety car. The procedures described in Articles 41 and 42 must then be followed and there will be no standing start.
Darco
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton

MessagePosté le: Ven 1 Déc - 13:15 (2017)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos Répondre en citant

C'est dans la réalité ça on parle d'un jeu ici 
Youtube
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 22:45 (2018)    Sujet du message: #05 Barcelone-Catalogne | Débriefs & Vidéos

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Team-F1.com Index du Forum -> Les Compétitions F1 2017 -> Le Championnat #F2 Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Aller à la page: 1, 2, 3, 4, 5  >
Page 1 sur 5

Sauter vers:  

Index | créer un forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Texno x0.3 © theme by Larme D'Ange #2006 and designed by paraguayan99 #2017